AIESEC Bucuresti ii invita pe studenti sa descopere culisele advertisingului

calendar_month 08 Apr 2010, 00:00
AIESEC Bucuresti a realizat, incepand cu anul 2007, anual proiecte din aceasta arie, dandu-le posibilitatea studentilor de a descoperi cate putin din aceasta lume, de a afla ce se afla de fapt in spatele cortinei.
Cu siguranta ca multi dintre noi suntem atrasi de advertising, dar cati dintre noi stim exact ce presupune el? Cata munca si cata creativitate implica o reclama?
AIESEC Bucuresti a realizat acest eveniment pentru cei care inca mai au nelamuriri asupra lucrurilor care se intampla de fapt in culisele advertisingului, precum si pentru aceia care inca nu sunt hotarati in legatura cu drumul pe care il vor parcurge in viitor.
Proiectul va fi structurat sub forma unui ciclu de trei zile in care participantii pot patrunde in aceast miraj al advertisingului. Vor fi trei zile in care fiecare student isi poate pune intrebarile si din care fiecare va ramane cu experienta unui proiect personal; unul prin care cu fiecare raspuns primit se descopera in sine aptitudini necunoscute pana acum.
Ziua de 19 aprilie va fi destinata unor discutii libere in care cei prezenti vor descoperi povestea liderilor din domeniul advertisingului. Brand Managerii si Directorii de creativitate invitati le vor destainui studentilor prezenti povestea lor, le vor raspunde la intrebari si vor discuta cu ei despre noutatile acestui domeniu
Ce-a de-a doua zi a proiectului va contura un mediu neconventional destinat descoperirii creativitatii din fiecare prin intermediul a trei workshopuri.
Ultima zi, este cea in studentii isi vor clarifica toate intrebarile. Aceasta este ziua in care ei vor sta fata in fata cu un om din advertising avand sansa de a invata din experientele acestuia, de a pune intrebari si de a primi raspunsurile de care ei au nevoie pentru a-si putea da seama care este viitorul care li se potriveste.
Conceptul proiectului este creat astfel incat el sa reprezinte o provocare pentru participant. El reprezinta o invitatie deschisa in a descoperi ce este magic in lumea advertisingului si ce nu, in a afla ce se ascunde in spatele cortinei, in a identifica de fapt daca locul lor este in aceasta lume. In acest scop si numele conferintei poate fi considerat o provocare deoarece studentilor li se va da ca brief sa gaseasca cea mai potrivita denumire. Proiectul de comunicare va ramane fara titlu pana cand participantii vor crea un nume adecvat in concordanta temele abordate in cele trei zile si cu ce a insemnat acest eveniment pentru fiecare dintre cei prezenti.
Evenimentul se va incheia printr-un cocktail party care va reuni jurnalisti, parteneri AIESEC oferi Bucuresti, tineri si artisti.
Intregul proiect se invarte in jurul studentului; acesta nu trateaza teme de studiu, nici teorie, nu este vorba nici macar despre speakerii invitati ci despre participanti, despre neclaritatile lor si despre drumul pe care ei vor sa-l urmeze.
Pentru a putea participa, studentii trebuie sa completeze pana pe 16 aprilie un formular de aplicare pe site-ul evenimentului. Pe baza acestui formular vor fi selectati cincizeci de participanti care vor primi pe 18 aprilie un mail de confirmare din partea AIESEC Bucuresti.
Mai multe informatii referitoare la conceptul proiectului, agenda, speakeri precum si formularul de aplicare pot fi gasite pe www.fara-nume.aiesec.ro
Noutati




