Cele mai surprinzatoare idei de afaceri care i-au facut bogati pe unii oameni obisnuiti!
3/35873
calendar_month 02 Feb 2015, 00:00
In timp ce unii dintre voi studiati cu sarg in ideea de a va obtine diploma care va va asigura mai tarziu independenta financiara, altii dintre voi s-ar putea sa va doriti ceva mai mult, folosind anii de facultate pentru a rumega niste idei de afaceri demene de pus in aplicare si care sa va transforme din niste oameni obisnuiti in niste oameni bogati.

Iata mai jos cativa oameni creativi care au pus in aplicare cele mai neobisnuite idei care s-au transformat in scurt timp in bani... multi bani...:

1. Rick Schwartz
A fost primul individ care s-a gandit sa inregistreze nume de domenii care ar fi putut deveni populare in viitor pe motoarele de cautare. Schwartz si-a inceput activitatea in 1995, achizitionand nume de domenii ce puteau fi gasite frecvent la cautari pe Google si plasand reclame pe ele. Ulterior, Schwartz s-a gandit ca ar putea sa faca mai mult decat atat, si anume sa vanda domeniile respective mai departe. Printre marile lui lovituri s-au numarat Men.com pe care l-a vandut cu 1,3 milioane de dolari si Candy.com pe care l-a vandut cu 3 milioane de dolari, pe care le-a achizitionat intial cu preturi de in jur de 10 000 de dolari in anul 1997. O alta mare lovitura data de el a fost cu site-ul iReport.com vandut catre CNN pentru 750 000 de dolari, dupa ce l-a inregistrat cu doar 100 de dolari.
2. Gary Dahl
Aceasta idee pare de-a dreptul nebuneasca dar l-a facut pe autorul ei milionar. Asadar, in timp ce statea cu prietenii intr-un bar si asculta povestile acestora despre animalele lor de companie si marile eforturi pe care trebuie sa le faca pentru a le ingriji, lui Gary Dahl i s-a aprins beculetul. Acestuia i-a venit ideea de a crea piatra animal de companie. O piatra era din punctul lui de vedere animalul de companie ideal, pentru ca nu necesita eforturi de ingrijire: nu ii trebuie mancare, nu se imbolnaveste, deci nu trebuie dusa la doctor, nu trebuie plimbata etc. Asadar, folosindu-se de experienta lui de PR, Gary Dahl a dezvoltat produsul Pet Rock, care a devenit in scurt timp un mare moft. Acesta venea la excentricii lui cumparatori intr-o cutie de carton, pe un pat de fan si cu un manual de instructiuni. Nebunia Pet Rock-ului a tinut numai un an si jumatate, suficient insa cat Gary Dahl sa devina milionar din vanzaea a un milion de exemplare...
3. Jason Sadler
Privind cat de simple si de banoase se pot dovedi unele idei de afaceri, aproape ca nu-ti vine sa crezi ca lumea e formata in cea mai mare parte din saraci. Asadar, Jason Sadler a fondat in anul 2009 site-ul iwearyourshirt.com. Serviciul pe care il oferea el prin intermediul acestui site firmelor si companiilor era sa le poarte tricoul personalizat timp de o zi in schimbul unei taxe mici. Pretul a pornit pe 1 ianuarie, cand a debutat business-ul, de la un dolar si ajuns la sfarsitul anului, in luna decembrie, la 365 de dolari. In acest mod, a castigat in primul an 80 000 de dolari. In aceste conditii, Sadler a dublat pretul serviciului in anul urmator si a angajat cativa oameni sa poarte tricourile. In anul 2012, afacerea ii aducea lui Sadler venituri de cateva sute de mii de dolari pe an.

Foto principala: nypost.com
Foto: therichest.com