Cele mai surprinzatoare idei de afaceri care i-au facut bogati pe unii oameni obisnuiti!

calendar_month 02 Feb 2015, 00:00
Iata mai jos cativa oameni creativi care au pus in aplicare cele mai neobisnuite idei care s-au transformat in scurt timp in bani... multi bani...:
1. Rick Schwartz
A fost primul individ care s-a gandit sa inregistreze nume de domenii care ar fi putut deveni populare in viitor pe motoarele de cautare. Schwartz si-a inceput activitatea in 1995, achizitionand nume de domenii ce puteau fi gasite frecvent la cautari pe Google si plasand reclame pe ele. Ulterior, Schwartz s-a gandit ca ar putea sa faca mai mult decat atat, si anume sa vanda domeniile respective mai departe. Printre marile lui lovituri s-au numarat Men.com pe care l-a vandut cu 1,3 milioane de dolari si Candy.com pe care l-a vandut cu 3 milioane de dolari, pe care le-a achizitionat intial cu preturi de in jur de 10 000 de dolari in anul 1997. O alta mare lovitura data de el a fost cu site-ul iReport.com vandut catre CNN pentru 750 000 de dolari, dupa ce l-a inregistrat cu doar 100 de dolari.
2. Gary Dahl
Aceasta idee pare de-a dreptul nebuneasca dar l-a facut pe autorul ei milionar. Asadar, in timp ce statea cu prietenii intr-un bar si asculta povestile acestora despre animalele lor de companie si marile eforturi pe care trebuie sa le faca pentru a le ingriji, lui Gary Dahl i s-a aprins beculetul. Acestuia i-a venit ideea de a crea piatra animal de companie. O piatra era din punctul lui de vedere animalul de companie ideal, pentru ca nu necesita eforturi de ingrijire: nu ii trebuie mancare, nu se imbolnaveste, deci nu trebuie dusa la doctor, nu trebuie plimbata etc. Asadar, folosindu-se de experienta lui de PR, Gary Dahl a dezvoltat produsul Pet Rock, care a devenit in scurt timp un mare moft. Acesta venea la excentricii lui cumparatori intr-o cutie de carton, pe un pat de fan si cu un manual de instructiuni. Nebunia Pet Rock-ului a tinut numai un an si jumatate, suficient insa cat Gary Dahl sa devina milionar din vanzaea a un milion de exemplare...
3. Jason Sadler
Privind cat de simple si de banoase se pot dovedi unele idei de afaceri, aproape ca nu-ti vine sa crezi ca lumea e formata in cea mai mare parte din saraci. Asadar, Jason Sadler a fondat in anul 2009 site-ul iwearyourshirt.com. Serviciul pe care il oferea el prin intermediul acestui site firmelor si companiilor era sa le poarte tricoul personalizat timp de o zi in schimbul unei taxe mici. Pretul a pornit pe 1 ianuarie, cand a debutat business-ul, de la un dolar si ajuns la sfarsitul anului, in luna decembrie, la 365 de dolari. In acest mod, a castigat in primul an 80 000 de dolari. In aceste conditii, Sadler a dublat pretul serviciului in anul urmator si a angajat cativa oameni sa poarte tricourile. In anul 2012, afacerea ii aducea lui Sadler venituri de cateva sute de mii de dolari pe an.
Foto principala: nypost.com
Foto: therichest.com
Noutati




