Cum alegi cele mai potrivite produse hoteliere pentru unitatea de cazare pe care o administrezi
3/38563
calendar_month 20 Feb 2018, 00:00
Se pare că unitățile de cazare se dezvoltă într-un ritm mai accelerat decât în trecut. Concurența e mult mai acerbă acum în acest segment, iar reușita în domeniu nu este dată de nimic altceva decât de numărul de clienți. Pe cât de ușor sunt de atras, pe atât de greu sunt de reținut, prin urmare trebuie acordată o atenție deosebită tuturor aspectelor.

Cosmeticele și produsele hoteliere puse la dispoziția oaspeților sunt foarte importante în ideea de a alege ceva potrivit și care să corespundă din toate punctele de vedere cu normele de siguranță. Oferta de pe piață este destul de bogată; prin urmare cum se poate face selecția de produse hoteliere în așa fel încât administratorii unităților să fie siguri că au făcut cea mai inspirată alegere?

Pentru a aduce câteva lămuriri, am apelat la experții clinit.ro. Magazinul online este specializat pe această nișă, iar recomandările pentru a alege cele mai bune produse hoteliere sunt următoarele:

1. Accentul trebuie pus întotdeauna pe calitate

Acesta este de departe cel mai important criteriu în alegerea cosmeticelor hoteliere. Pentru ca investiția să merite, trebuie să fie alese produse de calitate și nicidecum cele care au cel mai mic preț, care atrag doar din punct de vedere vizual sau care sunt realizate de un anume brand.

Calitatea primează dacă se dorește ca fiecare client să fie mulțumit, prin urmare trebuie acordată o atenție deosebită fiecărui detaliu ce vizează aceste produse hoteliere. De la ingrediente utilizate până la mod de prezentare și eficiență în scopul pentru care au fost create, aceste produse trebuie selectate foarte atent.

2. Design-ul trebuie să fie unul cât mai plăcut

După cum menționam anterior, calitatea este cea care primează. Uneori însă, dacă maniera de prezentare este defectuoasă, produsele în cauză nu au succesul așteptat, chiar dacă sunt de top. Unii merg pe principiul că „ambalajul este cel care vinde produsul”, așadar în calitate de administrator de unitate de cazare va trebui să ții cont și de acest aspect.

Alege acele cosmetice și produse hoteliere care se prezintă într-o formă cât mai plăcută. În cele din urmă, confortul oaspeților este ceea ce se urmărește, motiv pentru care cu siguranță se merită o investiție care să țină cont și de aspect, de design.

3. Textura produselor

Aparent pare a fi ceva nesemnificativ, de o prea mică importanță. Atunci când vorbim însă de oaspeți ceva mai pretențioși, contează foarte mult și acest aspect. În special în cazul săpunurilor și a gelurilor de duș, trebuie alese acele produse cu o textură cât mai fină, moale și catifelată, care să hidrateze și nicidecum să facă pielea aspră. Cât despre miros, mai degrabă mai subtil decât prea dulce, prea aromat.

4. Posibilitatea personalizării – un atu de avut în vedere

Odată ce produsele hoteliere au fost alese după criteriile menționate, ar trebui făcut ceva pentru ca și oaspeții să își amintească cu plăcere de perioada șederii la unitatea de cazare în cauză. Mai exact, dacă produsele sunt de foarte bună calitate și mai au și adăugate logo-ul sau sigla hotelului pe ambalaj, automat calitatea va fi asociată și cu șederea. Nu e de mirare că tendința unităților hoteliere în prezent este de a personaliza orice element, de la prosoape și lenjerii până la cosmetice și alte produse hoteliere.



Cu acest arsenal de informații în minte, orice administrator al unei unități de cazare va reuși să facă cele mai inspirate achiziții. Indiferent dacă este vorba despre produse hoteliere de tipul cosmeticelor, de detergenți, produse de curățenie și altele din aceeași categorie, site-ul anterior menționat este un reper. Pe clinit.ro pot fi găsite produse hoteliere de calitate, la prețuri avantajoase.