PLANGE-TE DAR CU FOLOS

calendar_month 14 Ian 2008, 00:00
Toti cunoscutii se plang de ceva si parca devine o moda sa stai in statia autobuzului sa creezi discursul celui mai amarat cetatean.
Compania de telefonie mobila ti-a emis o factura cu scadenta in 2 saptamani, iar dupa sase zile iti taie telefonul, banca te pune sa te cutreieri tot orasul ca sa iti scoti cardul, stai jumatate de zi la o coada sa depui o declaratie.
Toti se plang de serviciile doctorilor, costul intretinerii, vecinii galagiosi, laptele stricat de la magazinul din colt, bibliotecara care intarzie 40 de minute dupa pauza de masa.
Daca e vorba sa te plangi, esti cel mai indreptatit, insa cum trebuie sa te plangi pentru serviciile proaste (si sa ai si rezultate) chiar la furnizorul/prestatorul de servicii.
Rezolvarea nu o vei gasi prin tipete si lacrimi. Sa te plangi furios arata doar ca esti atat de pornit incat oricum nu ai cum sa fii satisfacut.
Cere cu superiorul doar daca persoana cu care vorbesti nu te poate ajuta.
Daca nu poti sa ajungi nicaieri doar printr-o conversatie la telefon, trimite un mail sau o scrisoare persoanelor din managementul superior al firmei. Mentioneaza de cat timp le esti client (compania nu vrea sa isi piarda clientii).
Scrie apoi exact ce s-a intamplat si cum ti-ai dori sa fie rezolvata problema.
Include cat mai multe dovezi care sa iti sustina problema: facturi, contracte, reclame, garantii.
In ultima instanta spune ca intentionezi sa depui o plangere si la o autoritate care sa poate sa dea o solutie impartiala.
De multe ori amenintarile nu ii sperie insa exista multe firme carora le-ar afecta imaginea chiar si o plangere.
Noutati




