Solutii si servicii bancare pentru extinderea afacerii tale
3/38569
calendar_month 12 Mar 2018, 00:00
Ai început deja să testezi piaţa cu o microîntreprindere pe o nişă care îţi place şi despre care ai suficiente informaţii. Până aici totul merge ca la carte. Dacă te pregăteşti să testezi şi mai mult domeniul în care ai succes, atunci o să ai nevoie de cunoştinţe, finanţare şi cercetări de piaţă. Aşa că îţi prezentăm cele mai accesibile căi prin care poţi să găseşti perspectiva câştigătoare pentru (încă) mica ta afacere.

Începe cu un curs inedit

Preferabil, alege un curs al unei universităţi internaţionale, chiar şi unul online. Există sute de opţiuni pe site-urile specializate, care tratează anumite componente ale unui domeniu. Poţi găsi un curs potrivit din orice categorie, iar acolo vei găsi informaţii venite de la profesori cunoscuţi. Unele cursuri sunt cu plată, iar altele pot cere anumite echipamente. Dacă acceseziun credit de tip EASI oferit de Patria Bank, îl poţi folosi parțial atât pentru microîntreprindere cât şi pentru cursul tău.

Cărţi internaţionale

După ce ai găsit extensia potrivită pentru brandul tău aflat în curs de formare, urmează tehnica. Direcţia în care te extinzi deschide o nouă nişă pe care trebuie să o studiezi. Creditul de mai sus poate să includă şi cărţile din care te vei documenta. Chiar dacă acel domeniu are un public asemănător cu cel pe care deja îl ştii, el are particularităţi pe care trebuie să le descoperi. Cărţile publicate cât mai recent îţi pot oferi locurile unde să le cauţi.

Monitorizează-ţi banii

Experimentele implică mai multe tipuri de cheltuieli – chiar atât de multe încât o să îţi fie greu să ţii pasul cu ele. Poţi să îţi deschizi un cont special pentru extinderea actualei tale microîntreprinderi, pe care îl vei monitoriza mai uşor. Cuopţiunea "cash management" disponibilă în oferta Patria Bank poţi să vezi de câte fonduri ai nevoie pentru o anumită etapă şi ce cheltuieli ai mai avut recent.

Mergi la evenimente

Ai de cunoscut un public aproape nou. Chiar acest aproape te poate duce în faţa unor idei noi sau metode de implementare noi. Mai exact, cu cât cunoşti mai mulţi oameni, cu atât înveţi mai multe de la aceștia. Bineînţeles, comunităţile nu sunt doar în locaţii de eveniment. Dacă poţi vedea puţin din preferinţele oamenilor la faţa locului, atunci din comunităţile online vei afla dificultăţi, rezolvări şi întrebări de care poţi să te ocupi mai târziu.

Extinderea unei microîntreprinderi este în totalitate decizia ta. Dacă în nişa ta îţi poţi găsi un loc în plus, iar publicul aşteaptă ca el să fie ocupat, atunci eşti pe drumul cel bun. Sfaturile de mai sus se aplică şi pentru cazurile în care nu ai încă o afacere, dar vrei să o începi. Drumul de la o afacere mică la una medie şi, apoi, mare şi cunoscută trece prin mai multe etape. De aceea, fiecare dintre ele cere calcule proprii. Rezultatele apar la momentul potrivit.

Îți dorim mult succes cu extinderea afacerii tale!