MICROSOFT IMAGINE CUP 2007

calendar_month 09 Aug 2007, 00:00
Cele 3 grupuri de sectiuni de concurs sunt:
Solutii tehnologice este clasa de sectiuni ce au in comun lucrul in echipa si dezvoltarea unor solusii software si, eventual, hardware complexe si inovatoare. Secsiunile ce constituie aceasta categorie:
• Software Design
• Dezvoltare Embedded
• Dezvoltare Web
• Competente este o categorie in care se regasesc probabil cele mai intense sectiuni – asta pentru ca participarea este in echipe foarte mici (cca 2 studenti) sau individuala si pentru ca solicita reaciii aproape spontane din partea competitorilor. Aceasta categorie gazduieste cele mai populare trei sectiuni din istoria Imagine Cup 2007 in Romania:
• Algoritmica
• Tehnologia Informatiei
• Proiectul Hoshimi
• Arte digitale este o grupare logica a sectiunilor ce se adreseaza artistilor. Scopul aici este de a pune tehnologia la lucru – fie ca vorbim de un aparat foto, o camera de filmat, uneltele din familiile Windows Media sau Microsoft Expression etc – si concretizand astfel o stare de inspirasie sau anti-inspiratie in care cineva s-ar afla. Sectiunile sunt:
• Fotografie
• Film de scurt metraj
• Design de interfese
Poate participa:
• Oricine cu varsta mai mare de 16 ani in momentul inregistrarii si;
• Participant(a) la studii intr-o institusie educationala acreditata – cum sunt majoritatea liceelor si universitasilor in Romania – in perioada 1 ianuarie 2007 – 31 mai 2007.
Particularitati la Software Design:
Ca urmare a sugestiilor primite in timpul Imagine Cup 2005 in Romania, participarea in Romania este limitata pana la nivelul programelor de studii doctorale.
Restrictii in privinta participarii sunt disponibile in regulile competitiei.
Proiectele pe care stundentii participanti la Imagine Cup le-au realizat se incadreaza in tema "imagine a world where technology enables a better educations for all". Simplist, competitia Imagine Cup de anul acesta a stimulat imaginatia si creativitatea participantilor dandu-le spre rezolvare o problema acuta a societatii moderne: cum poate tehnologia sa asigure o educatie mai buna?
In acest an, Romania este reprezentata de un grup de 18 studenti (patru echipe plus doi participanti individuali) in sectiunile Software Design, Embedded Development, Interface Design si IT Challenge.
Noutati




