HOTEL CAMPARI
calendar_month 12 Nov 2007, 00:00
Comparabil cu evenimetele similare desfasurate in Milano, Buesnos Aires sau Paris, Hotel.Campari bucurestean a fost un real succes.
Tematica aleasa in acest an a fost hotelul, un hotel simbolic in stilul Campari, neconventional si stilat, recreat in cadrul Uniunii Scriitorilor si beneficiind de pregatiri intense. S-a reusit crearea unei atmosfere specifice brandului.
Culoarea Campari a dominat evenimentul, incepand cu intrarea luminata in rosu sangeriu si terminand cu somptuoasa camera a pasiunii invaluita in catifea rosie.
Invitatilor li s-au pregatit sase spatii distincte si originale dintre care trebuie pomenite, alaturi de camera pasiunii, o sala de bal (ce a gazduit, gratie proiectoarelor speciale, un bal al fantomelor), un "dining room" amenajat in stilul boticellian, iar la etaj o sala a oglinzilor.
"Hotelul" si-a deschis portile pe 18 octombrie, si a atras atat media cat si invitati de seama. Evenimentul a reunit creativitatea echipelor Cristalex, Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR).
Evenimentul a beneficiat de regia lui Ducu Darie, Irina Solomon s-a ocupat de scenografie si costume, Mihai Popescu a creat design-ul, Daniel Gontz a realizat proiectiile speciale, Marius Berciu designul de lighting, iar Vlaicu Golcea si Electric Brother au compus muzica special pentru acest eveniment. Fiecare dintre ei a creat elemente originale pentru Hotel Campari.
Un moment deosebit l-a constituit prezenta lui Dorit Chrysler, diva cantareata la theremin, un instrument mai putin obisnuit, similar cu o antena care creaza in jurul ei vibratii percepute ca sunete.
Hotel Campari ofera prin acest eveniment sansa de a interactiona cu valorile brandului intr-un mod creativ si memorabil. Nu este un eveniment izolat, face parte dintr-o platforma internationala de comunicare care a debutat in 2006.
"Campari este un brand ce te provoaca la neconventional. Reusesti sa "convietuiesti" cu el daca uiti tot ce ai invatat ca ar insemna mecanisme in publicitate. Evenimentul Campari are loc in fiecare an in octombrie, de fiecare data cu alta tema ce intra in comparatie directa cu evenimente similare din Milano, Buesnos Aires sau Paris", declara Claudiu Leonte, Luna Promotions.
Comparabil cu evenimetele similare desfasurate in Milano, Buesnos Aires sau Paris, Hotel Campari bucurestean a fost un real succes.
Tematica aleasa in acest an a fost hotelul, un hotel simbolic in stilul Campari, neconventional si stilat, recreat in cadrul Uniunii Scriitorilor si beneficiind de pregatiri intense. S-a reusit crearea unei atmosfere specifice brandului.
Culoarea Campari a dominat evenimentul, incepand cu intrarea luminata in rosu sangeriu si terminand cu somptuoasa camera a pasiunii invaluita in catifea rosie.
Invitatilor li s-au pregatit sase spatii distincte si originale dintre care trebuie pomenite, alaturi de camera pasiunii, o sala de bal (ce a gazduit, gratie proiectoarelor speciale, un bal al fantomelor), un "dining room" amenajat in stilul boticellian, iar la etaj o sala a oglinzilor.
"Hotelul" si-a deschis portile pe 18 octombrie, si a atras atat media cat si invitati de seama. Evenimentul a reunit creativitatea echipelor Cristalex, Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR).
Evenimentul a beneficiat de regia lui Ducu Darie, Irina Solomon s-a ocupat de scenografie si costume, Mihai Popescu a creat design-ul, Daniel Gontz a realizat proiectiile speciale, Marius Berciu designul de lighting, iar Vlaicu Golcea si Electric Brother au compus muzica special pentru acest eveniment. Fiecare dintre ei a creat elemente originale pentru Hotel Campari.
Un moment deosebit l-a constituit prezenta lui Dorit Chrysler, diva cantareata la theremin, un instrument mai putin obisnuit, similar cu o antena care creaza in jurul ei vibratii percepute ca sunete.
Hotel Campari ofera prin acest eveniment sansa de a interactiona cu valorile brandului intr-un mod creativ si memorabil. Nu este un eveniment izolat, face parte dintr-o platforma internationala de comunicare care a debutat in 2006.
"Campari este un brand ce te provoaca la neconventional. Reusesti sa "convietuiesti" cu el daca uiti tot ce ai invatat ca ar insemna mecanisme in publicitate. Evenimentul Campari are loc in fiecare an in octombrie, de fiecare data cu alta tema ce intra in comparatie directa cu evenimente similare din Milano, Buesnos Aires sau Paris", declara Claudiu Leonte, Luna Promotions.
Comparabil cu evenimetele similare desfasurate in Milano, Buesnos Aires sau Paris, Hotel Campari bucurestean a fost un real succes.
Tematica aleasa in acest an a fost hotelul, un hotel simbolic in stilul Campari, neconventional si stilat, recreat in cadrul Uniunii Scriitorilor si beneficiind de pregatiri intense. S-a reusit crearea unei atmosfere specifice brandului.
Culoarea Campari a dominat evenimentul, incepand cu intrarea luminata in rosu sangeriu si terminand cu somptuoasa camera a pasiunii invaluita in catifea rosie.
Invitatilor li s-au pregatit sase spatii distincte si originale dintre care trebuie pomenite, alaturi de camera pasiunii, o sala de bal (ce a gazduit, gratie proiectoarelor speciale, un bal al fantomelor), un "dining room" amenajat in stilul boticellian, iar la etaj o sala a oglinzilor.
"Hotelul" si-a deschis portile pe 18 octombrie, si a atras atat media cat si invitati de seama. Evenimentul a reunit creativitatea echipelor Cristalex, Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR).
Evenimentul a beneficiat de regia lui Ducu Darie, Irina Solomon s-a ocupat de scenografie si costume, Mihai Popescu a creat design-ul, Daniel Gontz a realizat proiectiile speciale, Marius Berciu designul de lighting, iar Vlaicu Golcea si Electric Brother au compus muzica special pentru acest eveniment. Fiecare dintre ei a creat elemente originale pentru Hotel Campari.
Un moment deosebit l-a constituit prezenta lui Dorit Chrysler, diva cantareata la theremin, un instrument mai putin obisnuit, similar cu o antena care creaza in jurul ei vibratii percepute ca sunete.
Hotel Campari ofera prin acest eveniment sansa de a interactiona cu valorile brandului intr-un mod creativ si memorabil. Nu este un eveniment izolat, face parte dintr-o platforma internationala de comunicare care a debutat in 2006.
"Campari este un brand ce te provoaca la neconventional. Reusesti sa "convietuiesti" cu el daca uiti tot ce ai invatat ca ar insemna mecanisme in publicitate. Evenimentul Campari are loc in fiecare an in octombrie, de fiecare data cu alta tema ce intra in comparatie directa cu evenimente similare din Milano, Buesnos Aires sau Paris", declara Claudiu Leonte, Luna Promotions.
Hotel Campari ofera prin acest eveniment sansa de a interactiona cu valorile brandului intr-un mod creativ si memorabil. Nu este un eveniment izolat, face parte dintr-o platforma internationala de comunicare care a debutat in 2006.
"Campari este un brand ce te provoaca la neconventional. Reusesti sa "convietuiesti" cu el daca uiti tot ce ai invatat ca ar insemna mecanisme in publicitate. Evenimentul Campari are loc in fiecare an in octombrie, de fiecare data cu alta tema ce intra in comparatie directa cu evenimente similare din Milano, Buesnos Aires sau Paris", declara Claudiu Leonte, Luna Promotions.
Noutati