De maine,la Romexpo vor fi expuse "jucarii" de 60 milioane de euro. Milionarii din Romania sunt asteptati sa-si cheltuiasca banii la targul exclusivist al brandurilor de lux, Luxury Show, care se deschide maine in Bucuresti.
Autoturisme de fite, preparate sofisticate, ambarcatiuni de elita, care le satisfac dorinta de confort si celor mai pretentiosi bogatasi, bijuterii la superlativ, lenjerie brodata cu cristale Swarovski - valoarea produselor de cinci stele ce vor sta aliniate sub cupola de la Romexpo depaseste, anul acesta, 60 de milioane de euro.
Dublu fata de prima editie, Luxury Show 2006.
Evenimentul de lux se va deschide, maine-seara, cu o licitatie in cadrul careia se vor adjudeca o minge de fotbal cu autografele jucatorilor echipei nationale, un colier unicat din aur cu lemn de abanos si diamant, ceasul Omega primit de Gabriela Szabo in anul 1997, cand a fost desemnata Sportiva anului.
Si daca prima zi a evenimentului e rezervata VIP-urilor, de vineri pana duminica, la salonul luxului dus la extrem isi pot clati ochii si romanii care nu au cardurile/conturile/saltelele burdusite cu mii si mii de euro.
Cu o singura conditie: sa plateasca 50 de lei pe biletul de intrare.
Targul milionarilor de pe plaiurile mioritice mai are mult pana sa-l ajunga in valoare pe cel din Moscova, insa nici bogatii Romaniei nu-si pot masura inca pretentiile cu cei 44 de miliardari si 88.000 de milionari in euro din Rusia. Cu toate acestea, "jucariile" de la Luxury Show made in Romania au preturi exorbitante.
Colier A cercei 1,6 milioane de euro
Cel mai scump produs de anul acesta, un set de bijuterii - cercei si colier - semnat Oana Mizil si estimat la 1,6 milioane de euro, va fi cu siguranta in centrul atentiei, mai ales ca are loc rezervat in mijlocul Pavilionului Central Romexpo.
Alaturi de acesta va straluci un diamant unicat in Romania, evaluat la 150.000 de euro. Bijuteriilor de peste 6 milioane de euro le va fi dedicata o seara speciala, duminica.
Cu dedicatie pentru doamne sunt si covoarele Versace, lenjeriile de pat incrustate cu cristale Swarovski, telefoanele mobile placate cu aur, spa-urile exclusiviste, cartile Valentino sau Gucci. Numai bune de trecut pe lista Mosului!
Nici barbatii nu vor fi neglijati, asa ca autoturismele si ambarcatiunile detin si anul acesta cea mai mare suprafata la salonul luxului. Iahturi de peste 600.000 de euro (fara taxa de lux de 9a si fara TVA), un Bentley Azur de 450.000 de euro, un Maybach de 400.000 de euro, Mercedes Benz cu interior din piele de crocodil, de 280.000 de euro, motociclete Harley-Davidson Road King editie limitata - oferta este pe gusturile tuturor. Pofta de cumparaturi sa fie!
EDITIA 2006
Vanzari de 6 milioane de euro
Prima editie a targului milionarilor din Romania, organizat in decembrie 2006, a avut un neasteptat succes la public, reflectat si in numarul de vizitatori, si in vanzari. Salonul Luxury Show 2006 a inregistrat vanzari de aproximativ sase milioane de euro.
Firma Domo Automobile a vandut, in total, 14 "bijuterii" pe patru roti - Lexus, Infinity si Rolls-Royce.
Cel mai scump exponat de anul trecut, o ambarcatiune Azimut 46, in valoare de un milion de euro (cu taxe), prezentat de firma Yacht Neptun, a fost cumparat chiar in prima zi a manifestarii.
Cat priveste bijuteriile, cea mai mare vanzare a inregistrat-o Royal Diamonds, care a vandut sase ceasuri de lux, in valoare totala de 6.000 de lei. Salonul luxului care incepe maine asteapta 10.000 de vizitatori, cu 4.000 mai mult fata de anul trecut.