Analiza diagnostic in domeniul calitatii la Sc 1 MAI petrom SA
calendar_month 24 Apr 2013, 00:00
CAPITOLUL 1. CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL CALITATII
1.1.Calitatea produselor si serviciilor ..................................................................................3
1.2Concepte si tendinte in managementul calitatii............................................................3
1.3 Standardizarea in managementul calitatii.....................................................................5
CAP. 2 - PREZENTAREA FIRMEI : SC UPETROM "1MAI" PLOIESTI
2.1 Scurt Istoric...........................................................................................................................8
2.2. Prezentarea mediului intern.............................................................................................9
CAPITOLUL 3. STUDIU DE CAZ
3.1.Prezentarea producţiei firmei si condiţii de calitate .....................................................12
3.2 Politica si strategia firmei in domeniul calitatii .............................................................13
3.3 Sistemul de management al calitatii...............................................................................16
3.4 Metode de control al calitatii .............................................................................................28
3.5 Analiza neconformitatilor....................................................................................................37
CAPITOLUL 4. CONCLUZII SI PROPUNERI
4.1. Puncte forte si slabe in domeniul calitatii ....................................................................39
4.2. Propuneri de imbunatatire...............................................................................................43
BIBLIOGRAFIE
Noutati




