MBA ROMANO CANADIAN - FORMULAREA SI IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR - DESCRIERE CURS
calendar_month 06 Sep 2006, 00:00
Intensive (4.5 credite) / In Action (4.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Evaluarea, obtinerea de informatii si strategia competitionala.Lantul valorii, modelele portofoliului strategic, modelul corpului comun de componente. Instrumente ale pozitionarii strategice. Planificare strategica. Desfasurarea si implementarea proceselor de afaceri. Bariere de implementare. Conditii pentru o implementare de succes. Managementul dezvoltarii prin diversificare, achizitii si fuziuni. Probleme legate de competitie. Strategii bazate pe tehnologie. Probleme globale la nivel macro si micro. Simularea (Netstrat) ofera tuturor participantilor o viziune de exceptie si o experienta practica in managementul strategic. Grupati in echipe, participantii vor avea responsabilitatea alcatuirii unui plan si a implementarii acestuia in toate aspectele sale (marketing, productie, resurse umane, finante R&D), precum si a deciziilor strategice ce pot fi luate pentru o companie tanara, pentru a-i sprijini cresterea si dezvoltarea intr-o ramura in care presiunea competitiei provocata de internationalizare este ridicata.