MASTERAT LA FACULTATEA DE JURNALISM SI STIINTELE COMUNICARII
3/3833
calendar_month 08 Aug 2007, 00:00
Putin peste o luna, absolventii facultatilor de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si nu numai, din Capitala si din tara, vor candida pentru un loc la masterat. Facultatea de Jurnalsim si Stiintele Comunicarii din Bucuresti va incepe inscrierile pentru masterat in perioada 27 august – 1 septembrie, intre orele 9.00 – 14.00 (sambata si duminica 9.00 – 12.00), taxa de insciere fiind de 150 de lei.

Motivul pentru care tot mai multi absolventi se orienteaza catre masterat in ultimii ani este faptul ca acesta ofera mai nou posibilitatea reconversiei profesionale catre domenii de larg interes (Jurnalism, Publicitate, Relatii Publice, Multimedia), care nu au fost studiate in timpul facultatii.

Pe de alta parte, masteranzii FJSC vor putea beneficia de programele Agence Universitaire de la Francophonie, ale Ministerului Educatiei, Erasmus si Leonardo pentru efectuarea unor stagii in strainatate de un semestru sau de un an in Franta, Belgia, Spania sau Suedia.

Oferta universitara pentru 2007-2008 este de 55 de locuri subventionate de la buget, si 100 cu taxa. In cazul aplicantilor pentru un masterat la distanta, numarul de locuri, exclusiv cu taxa, este de 200.

La admitere, nu se ia in considerare media de la bacalaureat si nu exista locuri speciale pentru laureatii olimpiadelor pe materii din invatamantul preuniversitar. Nu este necesara nici parcurgerea vreunei bibliografii.

Conducerea facultatii tine sa precizeze si avantajele numeroase oferite de un masterat la ID, printre care posibilitatea de a lucra si de a invata in acelasi timp, eliminand cheltuielile de masa si cazare necesare in alte sisteme de invatamant, suport pedagogic continuu, flexibilitate ce permite respectarea ritmului propriu de invatare, precum si intalniri tutoriale.

Costul unui semestru de masterat la FJSC este de 1200 de lei, durata totala a studiilor fiind de 3 semestre.

In prezent, domeniile de masterat accesibile absolventilor sunt: Managementul institutiilor mass-media, Stiintele Comunicarii, Campanii de comunicare, Productie multimedia si audio-video, Jurnalism tematic, Studii canadiene, Comunicare si resurse umane (proiect).