Curs Managementul resurselor umane. CERCUL DE CALITATE
calendar_month 11 Oct 2007, 00:00
Cercul de calitate se defineste, pe scurt, ca fiind un grup de 4 pana la 10 angajati (marimea ideala este de 6 membri) dintr-un domeniu de munca (indeosebi in nivelurile ierarhice de baza), care se intalnesc in mod regulat sub indrumarea unui moderator. intalnirile se desfasoara in timpul programului sau in afara acestuia, cu conditia sa fie platit, si vizeaza rezolvarea problemelor pe care le intampina membrii cercului in domeniul lor efectiv de munca.
Problemele se pot situa si in planuri adiacente, cum sunt organizarea muncii, comunicarea sau protectia muncii, cu conditia ca efectele lor sa-i afecteze si pe cei implicati in cercul de calitate. Se urmareste, de regula, ca solutiile inedite propuse de participanti sa fie puse in practica de acestia, pentru a le da posibilitatea de a urmari efectele pe parcursul implementarii lor.
Noutati




