Curs PR politic
calendar_month 09 Sep 2007, 00:00
Strategiile de PR sunt urmatoarele: strategia de proiectare a unui profil al actorului politic, strategia de aducere la cunostinta opinie publice, strategia de formare a increderii intrasistemice in actorul politic promovat si a increderii actorului politic in sine insusi, strategia verbala si nonverbala.

Strategia de proiectare
PR-ul politic incepe cu o evaluare a actorului politic care urmeaza a fi consiliat. Aceasta evaluare primara trebuie sa se desfasoare pe doua paliere diferite:
Evaluarea potentialitatilor si capacitatilor de ordin individual ale actorului politic. Prin acest gen de evaluare psihologica consilierul PR incearca sa-l cunoasca cat mai bine pe cel care urmeaza sa-l consilieze. Prin metodele folosite (observatia participativa si nonparticipativa, CV, dialog direct cu actorul politic, interviuri de la apropiatii acestuia, chestionare de inteligenta, test de personalitate si jocuri de rol) consilierul PR isi va crea o imagine proprie asupra actorului politic, care, in general, trebuie sa se focalizeze pe trei directii principale ale structurii interne a acestuia:
- dimensiunea cognitiva,
- dimensiunea de personalitate,
- dimensiunea afectiv emotionala.