Forta de vanzari in cadrul unei intreprinderi
calendar_month 27 Mar 2013, 00:00
INTRODUCERE………………………………………………………………………….1
CAPITOLUL I: FORTA DE VANZARE IN CADRUL INTREPRINDERII
1.1. FORTA DE VANZARE: OBIECTIVE,FUNCTII…………………………………....2
1.2. STRUCTURA FORTEI DE VANZARE……………………………….…………...3
1.3. TIPURI DE VANZARI…………………………………………………..……………4
1.4. STRATEGII ALE FORTELOR DE VANZARE………………………….………………............................10
CAPITOLUL II: PREZENTAREA CASEI DE MODA VENUS
2.1. DESPRE FIRMA VENUS……………………………………………………..........................……………11
2.2.1. SCURT ISTORIC PRIVIND DEZVOLTAREA FIRMEI……………………........................................…11
2.2.2. STRUCTURA ORGANIZATORICA SI FUNCTIONALA…………………......................................…...12
2.2.3. PRODUSUL OFERIT………………………………………………………….....................................…12
2.2. DEPARTAMENTUL DE VANZARI IN CADRUL FIRMEI VENUS………………...............................…..13
CAPITOLUL III: FORTELE DE VANZARE LA CASA DE MODA VENUS
3.1. CONDUCEREA ACTIVITATII FORTELOR DE VANZARE LA CASA DE MODA VENUS……………...17
3.1.1. RECRUTAREA AGENTILOR DE VANZARI………………........................................................……..17
3.1.2. FORMAREA ECHIPELOR DE VANZARI………………….........................................................……..19
3.1.3. MOTIVAREA AGENTILOR DE VANZARI……………………...........................................................….28
3.1.4. CONTROLUL SI EVALUAREA PERFORMANTELOR……….........................................................…31
3.2. TEHNICI DE VANZARE UTILIZATE IN CADRUL FIRMEI VENUS……………...................................….34
CONCLUZII…………………………………………………………………………................................…………39
BIBLIOGRAFIE……………………………………................................………………………………………......40
ANEXE
Noutati




