Influenta mediului cultural asupra consumatorului din judetul Mures
calendar_month 19 Nov 2013, 00:00
SCOPUL LUCRARII 6

CAPITOLUL I 7
CONCEPTUL DE CULTURA 7
1.1. DEFINITIA CONCEPTULUI DE CULTURA 7
1.2. IMPORTANTA CULTURII ASUPRA ECONOMIEI 11
Caracteristicile culturii 12
1.3.VALORILE CULTURALE 14
1.4. CULTURA SI MARKETINGUL INTERNATIONAL 16

CAPITOLUL II 19
INFLUENTA CULTURII ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI 19
2.1. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI 19
2.2. CULTURA SI CONSUMUL 23
Importanta valorilor si masurarea lor 24
2.3. INFLUENTE GLOBALE SI ETNICE ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI 25
Factorii care influenteaza comportamentul consumatorului 28
2.4. PROFILUL SI PERSONALITATEA CONDUCATORULUI 31
Componentele mediului – factori de influenta asupra firmei 32

CAPITOLUL III 35
ATITUDINILE SI CONVINGERILE 35
3.1. CONVINGEREA 35
3.1.1. Factorii sociali 36
Familia 37
Grupurile sociale 38
3.1.2. Rolul si statusul social 39
Clasele sociale 40
3.1.3. Factorii personali 40
Varsta 41
Ocupatia 41
Stilul de viata 41
Personalitatea 41
3.2. FACTORII CULTURALI 42
3.2.1. Influenta culturii asupra deciziilor de produs 45

CAPITOLUL IV 47
4.1. SCUT ISTORIC SI DATE DE IDENTIFICARE A S.C. ENERGOMUR S.A. TG.-MURES 47
Misiunea organizatiei -unitate prestatoare de sevicii catre clienti, prioritatea fiind satisfacerea nevoilor consumatorilor asigurand obtinerea profitului, in conditii de siguranta, la preturi platibile, prin buna gestionare a resurselor, profesionalismul angajatlor, responsabilitate fata de mediul extern, conservarea si protectia mediului inconjurator. 47
Obiectivele organizatiei 47
Reducerea, in perioada aprilie- octombrie 2006, a deracordarilor de la SACET cu 30%fata de aceeasi perioada a anului 2005.-Reducerea cu 50 % , in perioada aprilie – decembrie 2006 a reclamatiilor referitoare la calitatea apei calde la robinetul din apartamente. 47
Scurt istoric 47
4.2. STRUCTURA ORGANIZATORICA A S.C. ENERGOMUR S.A. 49
Caracteristicile serviciului oferit 52
Analiza mediului apropiat 56
4.3. ANALIZA MEDIULUI INDEPARTAT 58


CONCLUZIE SI RECOMANDARI
61

PROPUNERI 62

BIBLIOGRAFIE 65