studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Marketing

Marketing

Publicat: 21 Dec 2010 | Vizualizari: 2637

1.1.Conceptul si mixul de marketing in domeniul turismului
Termenul de marketing (de origine anglo-saxona )deriva din participiul trecut al verbului " to market" care inseamna a desfasura o tranzactie pe piata , a vinde.
Marketingul este un proces social si managerial prin care grupurile si indivizii obtin ceea ce le trebuie si ceea ce doresc prin crearea si schimbarea de produse sau valori cu alte grupuri si indivizi.



In definirea marketingului s-au abordat dealungul timpului 2 viziuni : viziunea manageriala asupra marketingului si viziunea relationala. Abordarea denumita "marketing management" are in vedere procesul de adoptare al deciziilor si de rezolvare a problemelor din perspectiva marketingului axat pe un suport analitic constient din teoria economica , sociologie si statistica. Abordarea manageriala este legata de conceptul de mix -marketing si de o tratare analitica a conducerii de marketing ce presupune secventele " analiza, planificare, implementare si control.


Marketing management este procesul de planificare si realizare a conceptiei, pretului, promovarea si distribuirea ideilor , bunurilor si serviciilor , proces care creaza schimbarile ce satisfac obiectivele indivizilor si organizatiilor.

 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: Confidential
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI
Perioada de valabilitate: 2022-05-16 00:00:00 - 2022-06-07 00:00:00