studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Sortimentul si calitatea iaurtului

Sortimentul si calitatea iaurtului

Publicat: 26 Ian 2011 | Vizualizari: 3150

Cuvintul "iaurt" vine din limba turca, cuvintul turc youghurmak avind semnificatia "a ingrosa". Cuvintul "iaurt" sau "yogurt" este utilizat in mod curent, atat in America de Nord, cat si in Europa, fiind versiunea moderna a laptelui prins de altadata.


Iaurtul nu este o descoperire a secolului nostru, ci el a fost folosit cu mii de ani in urma de catre popoarele Orientului Mijlociu, pentru care constituia un aliment de baza. Efectele sale benefice in vindecarea diverselor boli intestinale au fost repede cunoscute si astazi mai mult de 30% din populatia globului consuma iaurt in mod regulat, fiind un aliment foarte apreciat pentru gustul sau.

CUPRINS:

I. Introducere

1) Scurt istoric al aparitiei iaurtului
2) Scurta caracterizare a grupei din care face parte produsul ales
3) Prezentarea principalelor avantaje si dezavantaje nutritionale ale iaurtului


II. Capitolul 1: Analiza sintetica a pietei iaurtului

1) Identificarea principalilor producatori/distribuitori de pe piata interna
2) Prezentarea unor date statistice referitoare la volumul vanzarilor
3) Preturi

III. Capitolul 2: Analiza sortimentala a iaurtului in hipermarketul Carrefour Orhideea

1) Identificarea marcilor de iaurt comercializat in supermarketul ales
2) Prezentarea modului de etalare pe raft in sala de expunere
3) Comentarii privind modul de etalare

IV. Capitolul 3: Exigente ale etichetarii iaurtului

1) Prezentarea mentiunilor obligatorii pentru etichetarea produselor alimentare
2) Prezentarea mentiunilor suplimentare pentru etichetarea produselor alimentare
3) Analiza continutului informational al 3 marci de iaurt comercializate in supermarketul ales
4) Comentarii privind modul de etichetare


V. Capitolul 4: Exigente ale ambalarii iaurtului

1) Prezentarea principalelor functii si cerinte pe care trebuie sa le indeplineasca ambalajele produselor alimentare
2) Identificarea cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca materialele utilizate la confectionarea ambalajelor pentru produse alimentare
3) Avantajele si dezavantajele materialelor utilizate pentru ambalarea iaurtului comercializat in Carrefour Orhideea
4) Elemente de estetica ale ambalajului iaurtului

VI. Capitolul 5: Strategii de marcare si reprezentare a marcii iaurtului

1) Identificarea tipurilor de marci
2) Analiza componentelor verbale si figurative

VII. Concluzii

VIII. Bibiografie

 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: Confidential
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI
Perioada de valabilitate: 2022-05-24 00:00:00 - 2022-06-07 00:00:00