studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Strategii de dezvoltare pentru IMM-urile din Romania

Strategii de dezvoltare pentru IMM-urile din Romania

Publicat: 24 Apr 2013 | Vizualizari: 2381

CUPRINS


Introducere…………………………………………………………………..….....................….3

Cap.I IMM-urile coloana vertebrala a economiilor moderne

1.1 Definirea IMM-urilor…………………………………………………............................…..5
1.2 Rolul si importanta IMM-urilor…………………………………..…….......................…...6
1.3 Particularitati manageriale a IMM-urilor…………………………….…...................…..7
1.3.1 Elementele distinctive ale IMM-lor………………………..……............................……9
1.4 Resursele umane din cadrul IMM-urilor……………………………..........................…11
1.4.1 Planificarea si necesarul de personal, recrutarea si selectia personalului….....11
1.4.2 Perfectionarea si pregatirea personalului………………………….......................…12
1.4.3 Comunicarea in cadrul intreprinderii si motivarea angajatilor………....................13
1.5 Perspectivele IMM-urilor……………………………………….…........................……....14
1.6 Particularitati organizatorice ale IMM-urilor………………………......................……...17

Cap.II Strategii de dezvoltare a IMM-urilor

2.1 Conceptul de strategie al unei intreprinderi....................................................................19
2.1.1 Conponentele strategiei……………………………………………..........................….21
2.1.2 Factorii de influenta asupra strategiei unei intreprinderi………....................…...…23
2.1.3 Etape de elaborare a strategiei intreprinderi…………………….....................…..…25
2.2 Strategii de dezvoltare a IMM-urilor ………………………………........................…...…27
2.3 Tipuri de strategii de dezvoltare a IMM-urilor
2.3.1 Strategii de piata si strategii de produs.……..………………......................………...29
2.3.2 Strategii anticoncurentiale.………………...………………..........................………….29
2.3.3 Strategia pozitiei intreprinderii in lantul logistic……...………........................………29
2.3.4 Strategii financiare…………………………………………...........................………….30
2.3.5 Strategii privind forta de munca……………………………….............................…….30
2.4 Analiza mediului extern…………………………………………….........................…...…30
2.5 Analiza mediului intern………………………………………………….........................…31

Cap.III Studiu de caz: Impactul crizei asupra IMM-urilor

3.1 Evolutia vanzarilor in 2009 fata de 2008 ….................................................................... 33
3.1.1 Cresterea vanzarilor si cu cat au crescut…………………………..............................34
3.1.2 Scaderea vanzarilor si cu cat au scazut………………………...................................34
3. 2 Cauze si efecte ale crizei asupra companiei………………………..............................35
3.2.1 Principalele cauze pentru accentuarea crizei economice……………......................35
3.2.2 Principalele problem cu care se confrunta in acest moment compania pe care o reprezentati……36
3.2.3 in ce mod a afectat criza economica urmatoarele aspect ce tin de activitatea companiei dumneavoastra ? …………………………………………..37
3.2.4 Domeniile in care s-au facut reduceri de costuri in cadrul companiei.....................37
3.3 Asteptari si masuri anticriza…………………………………………........................…….38
3.3.1 Care vor fi “zonele” pe care intentionati sa luati masuri pentru reducerea efectelor crizei in urmatoarea perioada?........................................................................................................................................38
3.4 Masuri fiscale…………………………………………………..............................………….39
3.4.1 In ce masura sunteti de accord cu posibilele situatii descrise mai jos…………...39
3.4.2 Considerati ca ati fost afectat de impozitul forfetar ?.....................................................39
3.5 Date generale referitoare la companiile reprezentate in esantion)….….................….40

Concluzii……………………………………………………………………..........................…….43

Bibliografie…………………………………………………………………..........................…….45

 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 

Jobs

Firma: ALGIDA CENTER SRL
Nivel cariera: 2 - 3 ani
Tipul postului: Full-time
Oras: Ilfov
Perioada de valabilitate: 2022-11-25 00:00:00 - 2022-12-22 00:00:00