studentie.ro  » universitar » lucrari de diploma » Strategii de marketing privind calitatea vinului

Strategii de marketing privind calitatea vinului

Publicat: 01 Mai 2013 | Vizualizari: 1665

CUPRINS

INTRODUCERE ..................................................................................... 3
CAPITOLUL I..............................................................................................4
ROMANIA, TARA A VIEI SI VINURILOR..................................................4
Furnizorii de materii prime principale sunt:........................................38
CAPITOLUL III .........................................................................................50
STRATEGII DE MARKETING PRIVIND CALITATEA VINULUI............50
CAPITOLUL IV......................................................................................................................................................................63
CALITATEA VINURILOR SI IMPACTUL ASUPRA STRATEGIEI ORGANIZATIEI S.C.VINCON VRANCEA S.A. ...63
CAPITOLUL V .......................................................................................................................................................................87
CONCLUZII SI PROPUNERI..............................................................................................................................................87
ANEXE....................................................................................................................................................................................94

 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 

Jobs

Firma: S.C. SANADOR S.R.L.
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI
Perioada de valabilitate: 2022-11-29 00:00:00 - 2022-12-01 00:00:00