studentie.ro  » universitar » seminarii » Piata intreprinderii

Piata intreprinderii

Publicat: 01 Iun 2010 | Vizualizari: 1907

Definitie: terenul valorificarii activitatii unui cerc larg si eterogen de organizatii; categorie economica a productiei de marfuri in care isi gaseste expresia totalitatea actelor de vanzare-cumparare privita in unitate organica cu relatiile pe care le genereaza si in conexiune cu spatiul in care se desfasoara; sfera economica in care productia (de bunuri materiale si servicii) apare sub forma de oferta de marfuri, iar nevoile (solvabile) de consum – sub forma de cerere de marfuri; sfera manifestarii si confruntarii ofertei si cererii, a realizarii lor prin intermediul actelor de vanzare-cumparare.

Definitie 1 – gradul efectiv sau potential de patrundere in consum (utilizare) a produselor sau serviciilor unei organizatii specializate in producerea sau comercializarea lor; Definitie 2 – gradul de penetratie a unui produs in consum, de solicitare de catre consumatori, prin posibilitatile prezente si viitoare de desfacere a lui.

Piata totala = ? pietelor intreprinderilor = ? pietelor produselor; Piata intreprinderii = piata produsului; Piata intreprinderii = ? pietelor produselor; Piata produsului = ? pietelor intreprinderilor

 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 

Jobs

Firma: Confidential
Nivel cariera: 5 - 10 ani
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI
Perioada de valabilitate: 2023-02-07 00:00:00 - 2023-03-04 00:00:00