Piata intreprinderii
calendar_month 01 Iun 2010, 00:00
Definitie: terenul valorificarii activitatii unui cerc larg si eterogen de organizatii; categorie economica a productiei de marfuri in care isi gaseste expresia totalitatea actelor de vanzare-cumparare privita in unitate organica cu relatiile pe care le genereaza si in conexiune cu spatiul in care se desfasoara; sfera economica in care productia (de bunuri materiale si servicii) apare sub forma de oferta de marfuri, iar nevoile (solvabile) de consum – sub forma de cerere de marfuri; sfera manifestarii si confruntarii ofertei si cererii, a realizarii lor prin intermediul actelor de vanzare-cumparare.

Definitie 1 – gradul efectiv sau potential de patrundere in consum (utilizare) a produselor sau serviciilor unei organizatii specializate in producerea sau comercializarea lor; Definitie 2 – gradul de penetratie a unui produs in consum, de solicitare de catre consumatori, prin posibilitatile prezente si viitoare de desfacere a lui.

Piata totala = ? pietelor intreprinderilor = ? pietelor produselor; Piata intreprinderii = piata produsului; Piata intreprinderii = ? pietelor produselor; Piata produsului = ? pietelor intreprinderilor