Seminar: Managementul calitatii totale
Publicat: 31 Mai 2011 | Vizualizari: 1111
Definitie: Procedurile indica metodele si instrumentele de utilizat si pot include referinte la instructiuni detaliate, precum si utilizarea formularelor si a altor documente. Procedurile, arata ce, cum, cine, cat de des trebuie sa faca un anumit lucru.
Deci procedurile descriu cum este exercitat controlul managementului asupra activitatiillor sau functiilor la care se refera si sunt necesare in mod deosebit acolo unde pot fi luate decizii sau se pot face alegeri ale managementului intre diferite cai de actiune, mai ales daca acestea sunt rezultatul unei activitati la interfata intre doua functii sau compartimente.
O structura posibila a unei proceduri poate fi:
- Scop;
- Domeniu;
- Terminologie si abrevieri;
- Responsabilitati;
- Documente de referinta si formulare;
- Descrierea procedurii;
- Formulare;
- Anexe.
Exista 6 proceduri obligatorii cerute de Standardul ISO 9001:2000:
- Controlul documentelor;
- Controlul inregistrarilor;
- Auditul Intern;
- Controlul produsului neconform;
- Actiuni Corective ;
- Actiuni Preventive.
Quiz
În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.
Jobs
Firma: Studio20
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI, Iasi
Perioada de valabilitate: 2023-02-07 00:00:00 - 2023-03-05 00:00:00