Politica promotionala - componenta indispensabila a mixului de marketing
calendar_month 27 Dec 2010, 00:00
a) Sisteme de comunicatie interpersonale; in acest tip, cele doua subsisteme sunt de fapt doua persoane (in modul cel mai simplu) sau doua grupuri mici de persoane (intr-un mod mai complex) ce comunica intre ele.
b) Sisteme de comunicatie organizationale; un sistem de acest tip este format din mai multe subsisteme complexe care comunica intre ele in vederea realizarii unui scop comun. in aceasta categorie ar intra, de exemplu, comunicatia in cadrul firmei sau in cadrul unor organisme internationale. Componentele acestui sistem trebuie neaparat sa comunice intre ele pentru ca sistemul sa functioneze asa cum trebuie.
c) Sistemul de comunicatie public; tipul acesta de sistem presupune de obicei comunicatia unei persoane (primul subsistem) cu un grup mare de persoane (al doilea subsistem). Un exemplu l-ar reprezenta cuvantarea unui om politic, sau un interviu cu un reprezentant al unei firme transmis la televiziune sau la radio.
Noutati




