mba

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Mediul cultural, politic si juridic al pietelor gobale.Piete internationale. Strategii de dezvoltare a produsului, distributiei si promovarii.Cercetarea pietelor

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Metode de cercetare folosite in marketing.Realizarea experimentelor si chestionarelor.Selectia esantionului.Colectarea, analiza si interpretarea datelor. Tehnici

 

Intensive (1.5 credite) / In Action (1.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Importanta socio-strategica a structurilor bazate pe proiecte.Administrarea si managementul proiectelor.Conducerea echipei de proiect.Probleme contemporane ale

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Introducere in gestiunea materialelor.Organizarea si specializarea.Planificarea cantitatii, calitatii si a necesitatilor. Selectia furnizorilor.Relatiile cu

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Arhitectura sistemelor informatice (IT) in si intre organizatii.Alinierea IT-ului cu strategia organizationala. Managementul portofoliului de aplicatii. Impactul

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Strategii alternative de penetrare pe pietele straine, inclusiv exporturile, aliantele strategice si investitiile directe. Perspective strategice ale procesului

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Alocarea capitalului in conditii de incertitudine. Teoria structurii capitalului. Politica de dividende si de leasing. Probleme in conducerea corporatiei, fuziuni

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Analiza si realizarea fisei postului.Angajarea.Instruirea si dezvoltarea.Evaluarea performantelor.Salarizarea si relatiile dintre angajati. Rolul strategic al

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite) Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Aspectele practice ale marketingului si mijloacele folosite de agentii de marketing in luarea deciziilor de productie.Decizii de stabilire a preturilor,

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs. Conturile nationale. Politici monetare si fiscale. Sectorul strain. Cerere agregata si oferta agregata. Modelul IS-LM. Analiza sectoriala.

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Introducere in managementul productiei si proiectarea sistemelor de productie. Probleme strategice legate de productie: productivitate, competitivitate,

 

Intensive (1.5 credite) / In Action (1.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Identificarea si intelegerea provocarilor cu care se confrunta un manager general (stabilirea directiei, competitia intr-un mediu turbulent, integrarea

 

Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Mediul financiar si fiscal. Analiza valorii prezente. Actiuni comune si preferentiale. Obligatiuni. Structura capitalului si levierul financiar. Costul

 

Intensive (1.5 credite) / In Action (1.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Costul: concept si terminologie. Acumularea costurilor. Alocarea costurilor. Analiza cost-profit. Bugete.

 

Intensive (2 credite) / In Action (2 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Concepte contabile de baza.Bilantul contabil.Contul de profit si pierderi.Analiza cash flow-ului.

 
 
 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 
 

Jobs

Firma: Studio20
Nivel cariera: 6 - 12 luni
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI, Iasi, Pitesti, Ploiesti
Perioada de valabilitate: 2021-11-29 00:00:00 - 2021-12-10 00:00:00